پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118941
وعده انتخاباتي احمدي نژاد براي بهار 96 / تيپ جالب عليرضا حقيقي / بي کيفيت ترين خودروها معرفي شدند
تاریخ انتشار : 1393/06/30 16:55:14
نمایش : 1814
سد لار خشک شد، کتک خوردن دو نجات غريق در بندر انزلي!، ارتباط نام همسر بابک زنجاني با "سورينت"، سفارش تلفني ايفون 6 درتهران، آغوش ۲۸۰ ميليون يورويي و ... از مهم ترين اخبار برگزيده فضاي مجازي امروز است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار
سد لار خشک شد + عکس

اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور، معصومه ابتکار رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، سيد حسين هاشمي استاندار تهران و حميد چيت چيان وزير نيرو از سد لار و تصفيه خانه 3 تهران بازديد کردند. سد لار بر روي رودخانه هراز در ۷۵ کيلومتري شمال شرق تهران و در ۱۰۰ کيلومتري شهر آمل قرار دارد.





 

کتک خوردن دو نجات غريق در بندر انزلي!

به گزارش ايسنا، رئيس هيأت نجات غريق و قواصي گيلان با اعلام اين خبر گفت: اميرحسين بلوک باشي و فرزاد بلوک باشي از قهرمانان و مدرسان نجات غريق توسط يک خانواده مسافر کرمانشاهي که در حال شنا در منطقه خطر آفرين درياي انزلي بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهي بيمارستان شدند.سيد امير نوري سادات افزود: پس از اين درگيري اين دو منجي غريق دچار شکستگي و آسيب ديدگي سر و دست شدند و به مدت دو روز در بيمارستان شهيد بهشتي بندرانزلي بستري شدند.وي خاطرنشان کرد: مجرمين فعلاً به قيد ضمانت آزاد هستند اما پرونده آنها از طريق مراجع قانوني در حال پيگيري است.نوري سادات از مردم و خصوصاً مسافران خواست که به تذکرات منجيان غريقي که در گرما و سرماي هوا محافظ جان آنها هستند توجه کنند تا با خاطره خوش به شهر و استان خود بازگردند.وي تصريح کرد: تاکنون 49 نفر در درياي گيلان غرق شده‌اند که همگي آنها در منطقه خطرآفرين شنا کرده و به تذکرات منجيان غريق توجه نکرده بودند.

 

ارتباط نام همسر بابک زنجاني با "سورينت"

به گزارش اقتصاد نيوز، كارمند يكي از شعب بانك ملت كه مي‌گويد از 20 سالگي بابك زنجاني را مي‌شناسد.شناخت او نه آنقدر زياد است كه از زير و بم ميلياردر جنجالي خبر داشته باشد و نه آنقدر كم كه نتواند در چگونگي پولدار شدن او شك كند. اين آشناي قديمي زنجاني مي‌گويد كه آنقدرها از او شناخت داشته كه چند باري به اطرافيانش براي شراكت با بابك زنجاني زنهار دهد كه او قابل اعتماد نيست.مي‌گويد كه بابك زنجاني زرنگ بود و هيچ‌وقت چيزي همراه خودش نداشت؛ « تنها چيزي كه در جيب داشت دو دستش بود. او فقط يك كت و شلوار مشكي داشت با يك پيراهن سفيد و در برخي اوقات يك خودنويس. »اما شايد اگر روايت كسي كه نخستين دسته چك زنجاني را صادر كرد و براي سال‌ها آشناي نزديك او شد را بخوانيم، چندان اين بالا و پايين‌ها غريب به نظر نرسند؛ « او از هر كسي براي رسيدن به خواسته‌هايش استفاده مي‌كرد. همسر بابك زنجاني كارمند يكي از بانك‌هاي دوبي بود. يك روز به او گفتم با اين خانم چگونه آشنا شدي؟ گفت: «خيلي دختر زرنگي است. مي‌تواند كارهاي من را خوب هماهنگ كند و براي ال‌سي‌هايم به او نياز دارم.» اسم همسر زنجاني ثريا بود كه به او سوري مي‌گفت: بعدها از او پرسيدم بابك اسم سورينت را از كجا آوردي و گفت اسم آن را از اسم همسرم برداشتم و به آن يك نت اضافه كردم. »

سفارش تلفني ايفون 6 درتهران

واحد تجاري در ولنجک از امروز اقدام به فروش آيفون‌هاي 6 و 6 پلاس کرده است.اين فروشگاه که دست به تبليغات گسترده در سطح شبکه‌هاي اجتماعي زده است، محصولات خود را از کانادا، استراليا و نيوزلند سفارش داده و هم‌اکنون هر کس که متقاضي آيفون باشد به راحتي مي‌تواند تماسي با اين واحد تجاري داشته و 40 دقيقه بعد، آيفون را در محل دريافت کند.قيمتي که براي آيفون6 در سه رنگ طلايي، نقره‌اي و خاکستري توسط اين فروشنده در نظر گرفته شده، 4.750.000 تومان است.فروش اين فروشگاه به اندازه‌اي داغ است که هنوز قيمت آيفون6 پلاس آن مشخص نشده است اما کسانيکه خواهان آن باشند مي‌توانند تا امروز عصر صبر کنند.

آغوش ۲۸۰ ميليون يورويي + عکس

رئال مادريد ديروز با نتيجه فوق العاده 8 - 2 توانست رقيب خود دپورتيوو لاکرونيا را شکست بدهد. 6 گل از 8 گل رئالي ها را در اين بازي اين مثلث 280 ميليون يورويي به ثمر رساندند. احساس بازيکنان در اين عکس نشان از نياز مبرم رئال به اين برد و اين گل زدن ها داشت و آرامش بازيکنان اين را نشان مي دهد.

تفريح اين روزهاي علي دايي + عکس

به گزارش جام جم، علي دايي پس از اينکه از پرسپوليس کنار گذاشته شد در يکي از مصاحبه هايش گفت که حالا تمام وقت خود را به فرزندش اختصاص مي دهد اما کيست که نداند علي دايي با ميز بيليارد سال هاست عجين شده!سرمربي اخراجي پرسپوليس طبق گفته اطرافيانش اين روزها بيشتر از هر وقت ديگري بيليارد بازي مي کند. او که بيليارد باز قهاري است زماني گفت که در باشگاه هاي آلماني بيليارد بازي اجباري است. شايد بيليارد بازي براي علي دايي لذت بيشتري از مربي گري در پرسپوليس داشته باشد!

 

عکس دردناکي از آوارگان کرد سوريه

به تازگي عکسي از يکي از زنان کرد سوريه منتشر شده است که براي جلوگيري از گم شدن فرزندانش در ميان سيل جمعيت آوارگان، آنها را با طناب به خود بسته است.خبرها حاکي است که بر اثر اقدامات تروريست‌هاي داعش در مناطق کرد نشين سوريه، طي روزهاي اخير بيش از 50 هزار نفر آواره شده‌اند.تروريستهاي داعش تا کنون به بيش از 60 روستاي کرد نشين سوريه نزديک مرزهاي ترکيه حمله کرده‌اند.

نارنجک سازي در تهران+ عکس

اين تصوير در تهران و در صنايع نظامي سپاه پاسداران به تاريخ شهريور 1364 برداشته شده و مربوط به تامين تسليحات و مهمات مورد نياز جبهه‌ها است.

يکي از حضار: بهار 96 منتظرتيم/احمدي نژاد: انشالله، راستي بهار 96 چه خبر است؟!

به گزارش انتخاب ،به تازگي ويديويي از محمود احمدي نژاد رئيس جمهور سابق ايران در فضاي مجازي منتشر شده که او در حال سخنراني در ميان حاميان خود مشاهده مي شود.در اين ويديو، محمود احمدي نژاد ضمن تکرار سخنان آخرين ماه هاي رياست جمهوري خود خطاب به حاميانش گفت: تا سخن از بهار مي آوريم، عده اي عصباني مي شوند.رئيس جمهور سابق ايران بيان داشت: اگر موضوع بهار از زندگي ما بيرون رود، چيزي اما باقي نمي ماند.وي افزود: تمام آن روح انساني ما به اميد رسيدن بهار در حال تحمل زمستان است، مگرنه اين عالم با وضعيت موجودش قابل تحمل نيست.احمدي نژاد خاطرنشان کرد: عشق به بهار و اميد به آن است که آدم را زنده مي کند که بايد بگويم در وجود همه هست، ولو انکه متوجه نشويد.رئيس جمهور سابق ايران اضافه کرد: در واقع، عشق به اينکه يک روز بهتر و شرايط بهتري وجود خواهد داشت، ما را زنده نگه مي دارد.وي گفت: اتفاقا از نقاط اصلي تمرکز شيطان غفلت کردن از بهار است، انقدر روي اين مسئله کار کرده که تا اسمش را مي اوريد، يک عده عصباني مي شوند.يکي از حاميان احمدي نژاد در پايان سخنان او گفت: ما منتظر بهار 96 هستيم. احمدي نژاد در واکنش به آن همراه با خنده گفت: انشالله، راستي بهار 96 چه خبر است؟رئيس جمهور سابق ايران افزود: اتفاقا من از همين الان منتظر بهارم و هر روز بايد منتظر بهار باشيد.

 

بي کيفيت ترين خودروها معرفي شدند

به گزارش تسنيم، در ارزيابي کيفي خودروهاي توليدي در مرداد ماه،سه خودروي سايپا ۱۳۱X محصول سايپا، سايپا ۱۳۱X محصول پارس خودرو و سايپا ۱۳۲X در گروه قيمتي زير ۲۰ ميليون تومان بي کيفيت ترين خودروها معرفي شدند.

 

محسن رضايي: قاسم سليماني اعجوبه است

"محسن رضايي" شامگاه شنبه در نشستي با پيشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان، با گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:چرا در حال حاضر اصطکاک‌ها در کشور ما وجود دارد؟ مگر يک نظام و يک قانون اساسي نداريم؟ چقدر خودمان را به دست خودمان تضعيف مي‌کنيم؟ اين علامت ضعيف شدن برادري در جامعه و بالا رفتن تفرقه است. برادري، موجب همفکري و افزايش تدبير مي‌شود، لذا تدبير جنگ در ميان انبوهي از چالش‌ها و بحث‌ها انجام مي‌شد و برادري از اشتباهات جلوگيري مي‌کرد.دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: هنوز هم که فردي از رزمندگان در امور سياسي، اقتصادي، کشاورزي و صنعتي قرار مي‌گيرد و اگر به همان پاشنه برگردد، در کارها تحول عظيمي به وجود مي‌آورد و نمونه آن، سردار قاسم سليماني در حال حاضر به تنهايي در عراق و سوريه مي‌جنگد و اعجوبه‌ايست که با روحيه شهادت‌طلبي و شجاعت تلاش مي‌کند. چرا نمي‌خواهيم فرهنگ شجاعت و دوري از دنيا در جامعه نهادينه شود؟ چرا مي‌خواهيم فرهنگ عافيت‌طلبي و ادعاهاي مدعيان بي‌هنر وارد جامعه شود؟

 

افزايش خودسرانه قيمت نان در برخي نانوايي‌ها

به گزارش مهر،گرچه به گفته معاون اجرايي رئيس جمهور و معاون وزير صنعت، معدن و تجارت قيمت نان قرار است اصلاح شود و اندکي هم افزايش يابد، اما برخي نانوايان در سطح شهر اقدام به افزايش خودسرانه قيمت‌ها کرده و به پيشواز اين تصميم دولت براي تغيير قيمت نان رفته‌اند. در عين حال، خبرهايي هم از احتمال افزايش يارانه نقدي نان به گوش مي‌رسد.

تيپ جالب عليرضا حقيقي+عکس


انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html